lördag 2 juli 2011

tygrea på ikea

Ikea hade 40% på alla metervaror när jag var där sist. Väldigt tacksamt eftersom jag var sugen på att byta ut Leias gardiner och sy ett draperi till hennes "sängkoja". Sagt och gjort! Tyg inhandlat och uppsytt, det blev som ett nytt rum! Ber om ursäkt för urusla bilder...Men man ser ju vad de föreställer, så jag antar att de fyller sin funktion även om inte kvaliteten är den bästa. Lägger även upp en bild som beskriver vad vi använde när vi byggde "kojan", om någon skulle bli insperierad att starta ett snickeriprojekt, en regnig helg som denna. (Mina bilder får ej kopieras utan mitt tillstånd!)



Nya gardiner i kojan och ett draperi att dra för i myshörnan!


Nya blommor och ett litet draperi framför det fula elementet





Klicka för större bild! (c) Therese Hultman

1 kommentar: