torsdag 17 mars 2011

vill ha!

i min egen garderob ekar det tomt! Barnens är överfulla, ändå är det enda jag tänker på är att köpa barntyger... Men det är ju så kul att sy barnkläder!
Önskar att jag var rik, då skulle jag köpa hem hur mkt tyger som helst, en skitvräkig symaskin och utöver det skulle jag fylla min egen garderob proppfull med nya käder (som jag INTE sytt själv :-) ) Önskelistan på kläder till mig själv är oändlig nu efter graviditeten... Det värsta är att jag blivit så sjukt bekväm under mammaledigheten. Faktum är att jag spenderar så mycket tid i mina mjukisbyxor, att krav nr ett på vårjackan jag måste köpa är: Den ska passa till mjukisbyxor.. Har jag gått för långt nu? Soffpotatis deluxe...

jaja,
Ett litet urval av önskelistan för barntyger:


trikåtyg från jofotex

trikå från znokdesign
sv vit trikå från jofotex

trik, jofotex
muddväv, jofotex

trikå, e-slojd.se
trikå, e-slojd.se
trikå kameleont.se
trikå, kameleontdesign.se
trikå e-slojd & kameleontdesign.se

trikå, znokdesign
trikå,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar